האם כדאי לרואה חשבון להיות עצמאי

האם כדאי לרואה חשבון להיות עצמאי

האם כדאי לרואה חשבון להיות עצמאי ?

רואי חשבון רבים הנמצאים בתחילת דרכם מתלבטים האם לצאת לדרך עצמאית או להשאר שכירים 

כמעט כל רואה חשבון/סטודנט לחשבונאות שאל את עצמו לא אחת האם כדאי לצאת לדרך עצמאית או להישאר שכיר. לכל אחת מהדרכים קיימים יתרונות וחסרונות ובבאונו לקבל החלטה עלינו לבדוק כל מקרה לגופו ולהתאים את המסלול בו נבחר באופן פרטני לכל אחד ואחת תוך התחשבות בגורמים רבים.

ליווי ויעוץ לרואי חשבון שמעוניינים להיות עצמאים– השירותים שמספק משרד רואי החשבון גיתית קפלן

לאחר צבירת ניסיון רב שנים של ניהול משרד רואי חשבון שהוקם מאפס על ידי רואת חשבון קפלן גיתית, מהיום בו הגיע הלקוח הראשון ויוצג לבדו על ידי המשרד ועד לניהול משרד רואי חשבון המעסיק מנהלות חשבונות/יועצי מס/רואי חשבון ומייצג קהל נרחב של לקוחות ממגוון תחומים.
רואת חשבון קפלן גיתית מלווה באופן אישי רואי חשבון ששוקלים לצאת לדרך עצמאית.
השרות כולל פגישת יעוץ ראשונית עם רואת חשבון קפלן גיתית ובהמשך ניתן לשלב גם ליווי בתהליך הקמת המשרד וביעול תהליכי העבודה.
הפגישה הראשונית כוללת מידע נרחב ומשמעותי שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת המשרד העצמאי. בפגישה זו ינתנו כלים אשר בעזרתם ניתן יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה לאחר לקיחה בחשבון של פרמטרים רבים שיכולים להתפספס.
במידה ולאחר פגישת היעוץ הוחלט שאכן רוצים להקים משרד עצמאי ניתן לשלב ליווי אישי החל משלב ההקמה ועד לשלב בו המשרד יוכל להתנהל באופן עצמאי בצורה הטובה ביותר הכוללת יעול תהליכי עבודה וצמצום עלויות.

לתאום פגישת היעוץ ראשונית ניתן להתקשר ל 09-9668188 או לשלוח מיל ל gitit@gititkaplan.co.il

Content | Menu | Access panel