רואה חשבון בהרצליה

רואה חשבון בהרצליה – כדאיות העבודה

טרם הקמת עסק, קיימת חשיבות עליונה לקבלת מידע שלם ומקיף בדבר אופן ניהולו התקין של העסק. התחלת הפעילות תחת מידע מלא יכול לחסוך עוגמת נפש רבה ולאפשר התנהלות תקינה מול הרשויות – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי ורשויות אחרות במידת הצורך – אגב מניעת עוגמת נפש וטירדה מיותרת.

הדרך הטובה ביותר להסדיר הנושא היא בדרך של התנהלות מול אדם שזוהי עיקר מומחיותו. רואה החשבון הוא בעל השכלה וידע רחבים, המאפשרים לו לספק פתרון מקיף לכל סוגי העוסקים מבלי הצורך לפנות ולהפנות לבעלי מקצוע אחרים בתחומו (מובן כי לעתים נדרש רואה החשבון להפנות למומחים בנושאים שאינם בתחומי עיסוקו).

לכן, פנייה לרואה חשבון של כל עוסק וכל סוג עסק היא מהלך נבון, כל עוד מתבצעת הבחירה ברואה חשבון מקצועי בעל נסיון וידע מוכחים בטיפול בסוג העסק הרלוונטי מול הגורמים השונים.

שוקל פתיחת עסק בהרצליה? פנה לפגישת ייעוץ ללא התחייבות למשרד רואה חשבון בהרצליה שיסקור בפניך את ההיבטים השונים בפתיחת העסק ויסייע לך בבחירת סוג ההתאגדות המומלץ.

רואה חשבון בהרצליה – תחומי עיסוק ושירותים

 רואה החשבון עוסק במגוון רחב של תחומים עבור לקוחותיו. עוסקים פטורים ומורשים ייוצגו מול מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי, תוך טיפול שוטף במכלול צרכיהם ומעקב אחר מצבם הכספי לצורך קביעת העיתוי שבו מומלץ לבצע שינוי בסטטוס הרשום שלהם או באופן התאגדותם. עבור חברות, מספקים משרדי ראיית חשבון במקביל לאלו גם שירותי הנהלת חשבונות כפולה הנדרשת על פי כללי חשבונאות מקובלים, ומיישמים כללי חשבונאות מקובלים לצורך היישום. לכל האוכלוסיות, לרבות לשכירים, מספקים רואי החשבון מענה שוטף בנוגע לסוגיות מס, ביטוח לאומי וסוגיות אחרות, העולות במהלך העסקים ומחוצה להם.

בעל עסק בהרצליה או בעל עניין באחד מסוגי השירותים לעיל – צור קשר עם רואה חשבון בהרצליה.

לפגישת יעוץ, השאר פרטים או חייג למשרד 09-9668188

רואה חשבון בהרצליה – גיתית קפלן, רו"ח

 גיתית קפלן, רו"ח, הוא משרד רואה חשבון המעניק מגוון רחב של שירותים עסקיים לעסקים רבים בהרצליה ובאזור השרון. עקרונות הליבה במתן השירות במשרד הם אמינות, מהימנות, מקצועיות, דאגה לאינטרסים של הלקוח ומתן יחס אישי ואדיב. המשרד מחובר למחשבי הרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי) תוך שהדבר מאפשר זמן תגובה מהיר וטיפול יעיל בפניות הלקוחות.

 רואה חשבון בהרצליה – ראיית חשבון בסמוך לבית העסק

 יצירת קשר בלתי אמצעי – פנים מול פנים – עם גורמים עסקיים, מבוצעת בשיגרה על אף ההתקדמות הטכנולוגית המאפשרת יצירת קשר באינספור אמצעים אחרים, לרבות כאלו המדמים פגישות פנים מול פנים (כגון Video Conference). הסיבה לכך היא החשיבות שבזרימת המידע העסקי באופן ישיר וההיכרות האמיתית עם הלקוח וצרכיו.

עסק הבוחר ברואה חשבון הקרוב למקום מגוריו, לא רק חוסך לעצמו את הטירחה שעשויה להיות כרוכה במסירת מסמכים ובחתימה עליהם במהלך פעילות העסק, כי אם גם מאפשרת קיום התייעצויות שוטפות ואף ביקורים בבית העסק מצידו של רואה החשבון במידת הנדרש לצורך ביקורת ומתן שירותים נלווים.

בשל האמור, המלצתנו היא כי בתור בעל עסק בהרצליה והסביבה – מוטב כי תיצור קשר עם רואה חשבון מנוסה ומקצועי באזור הרצליה.

רואה חשבון בהרצליה – גיתית קפלן

 משרד רואה החשבון גיתית קפלן מספק מגוון רחב של שירותים בתחומי חשבונאות וראיית חשבון, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ושירותים נלווים – בהרצליה והסביבה. בין לקוחות המשרד ניתן למנות חברות ויחידים (עוסקים פטורים ועוסקים מורשים), מלכ"רים, שותפויות ועוד. במשרד פועל צוות מנוסה ומקצועי המספק שירותים מקצועיים בתחומים אלו, תוך חתירה למצויינות.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

הגדרת עוסק מורשה

הגדרת עוסק פטור

חברה בע"מ או עצמאי עוסק מורשה

הוראות ניהול ספרים לעוסק פטור

פטור ממס להכנסות פאסיביות

שתף מאמר Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.

Content | Menu | Access panel