משרד רואה חשבון כפר סבא

 רואה חשבון בכפר סבא

 בשעה טובה, החלטת לפתוח עסק או לקדם עסק קיים. בתחום השיווק, הייצור ו/או מתן השירותים שהם בתחום עיסוקך אתה מבין – ועליך לדאוג שתוכל להתמקד רק בהם. ואולם חשוב לזכור שמעבר לליבת העסקים קיימות חובות ומטלות רבות הרובצות על כתפי העסק. חובת ניהול ספרים והפקת תיעוד, חבויות מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי, דיני עבודה, יישום תקני חשבונאות בדיווח ועמידה בהוראות חוק ובתקנות אחרות מעמיסה את כתפי העוסק ועשויה לפגום בתפקודו, ולשם כך מומלץ (ולעתים נדרש) סיוע של איש מקצוע. חשוב כי הסיוע יהא מקיף – הפתרון הקלאסי הדוגל בהעברה חודשית של מסמכים לרואה החשבון ותו לא חדל מלהיות מספק – שכן כעוסק עליך מוטלת האחריות לניהול תקין של העסק ולמילוי חובותיך, ונדרש מעקב רציף אחר ההתפתחויות בזירה זו על ידי רואה החשבון שלך.

רואה חשבון בכפר סבא בסגנון אישי – בעידן המודרני

 דרישות החוק ותקני החשבונאות הופכים למורכבים יותר ויותר בחלוף הזמן. המציאות העסקית הדינמית משתנה ללא הרף והנסיבות במסגרתן מנוהלים עסקים נתונות אף הן לתנודות ולשינויים מהותיים. שירותי ראיית חשבון איכותיים ללקוח בסביבה זו כוללים התחשבות בצרכים, ביעדים ובמגבלות של העסק, ראייה מקצועית ועסקית נכונה, קפדנות לצד גמישות מחשבתית וייצוג אסרטיבי מול הרשויות. את כל אלו יש לנהל בדינמיקה ראויה מול הלקוח תוך מסירת מידע תמציתי ורלוונטי על מנת שיהא מעורה במתרחש בעסקו ויוכל לפתח על סמך זאת הבנה נאותה של מצבו הכספי – שהיא הבסיס לקבלת החלטות כלכליות נבונות.

לפגישת יעוץ, השאר פרטים או חייג למשרד 09-9668188

רואה חשבון בכפר סבא בסגנון אישי – המוטו שלנו

 במשרד רואה החשבון בכפר סבא גיתית קפלן אנו מאמינים כי הצלחת הלקוח ושגשוג עסקיו היא הצלחתנו. צוות המשרד מתאפיין בראייה לטווח ארוך אשר מביאה בחשבון את מכלול צרכי הלקוח בעת מתן השירות הרלוונטי עבורו בתחום ראיית החשבון ובתחומים המשיקים. הליווי הפיננסי המקיף הנלווה לשירותי הביקורת מבטיח ללקוח כי הוא מקבל שירותי ראיית חשבון איכותיים המבטיחים עמידה בדרישות החוק והתנהלות תקינה מול הרשויות, אשר יאפשרו לו את פיתוח עסקיו בראש שקט.

בעל עסק בכפר סבא? הכר את היתרונות בהתקשרות עם רואה חשבון סמוך למקום העסק

 הקידמה הטכנולוגית ושכלול ערוצי התקשורת מובילים במקרים מסוימים לאפשרות מבורכת של תקשורת מרחוק בין גופים, שמפחיתה את חשיבות המרחקים הגאוגרפיים ביניהם.

אף על פי כן, בהקשר להתקשרויות עסקיות, במקרים רבים אין תחליף להתייעצויות והיוועצויות פנים מול פנים.

ספציפית באשר לשירותי ראיית חשבון, הרי שהביקורים הנדרשים לעתים מצידו של רואה החשבון במקום העסק, דינמיות הצרכים של העוסקים והצורך לטפל בהם באופן מיטבי תוך תקשורת ישירה עמם וביסוס היכרות מעמיקה עם צרכיהם העסקיים יוצרים יתרון משמעותי בהתקשרות עם רואה חשבון הממוקם בקירבה למקום העסק.

לכן, בתור בעל עסק בכפר סבא מומלץ שתיצור קשר עם רו ח בכפר סבא מנוסה ומקצועי.

אודות רואה חשבון בכפר סבא – גיתית קפלן

 משרד רואי חשבון גיתית קפלן מספק שירותי ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, ייעוץ מס, חשבות שכר והפקת משכורות, ליווי פיננסי וייעוץ עסקי למגוון רחב של עסקים בכפר סבא והסביבה. מגוון השירותים שמספק המשרד מספק מעטפת שלמה ומקיפה לטיפול בצרכי כל סוגי ההתאגדויות העסקית:

  • חברות בע"מ
  • שותפויות
  • עוסקים מורשים
  • עוסקים פטורים

מאמרים שעשויים לעניין אותך

הגדרת עוסק מורשה

הגדרת עוסק פטור

חברה בע"מ או עצמאי עוסק מורשה

הוראות ניהול ספרים לעוסק פטור

פטור ממס להכנסות פאסיביות

מיסוי מסחר אלקטרוני

שתף מאמר Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.

Content | Menu | Access panel